SARE dla MTV Networks Polska
Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z SARE.
Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mailmarketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację iwysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia orazobsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy - MTVPolska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska orazportalu wideo switch2one.
Działania e-mail marketingowe obejmą w pierwszym rzędzie projektswitch2one.tv, na którym można znaleźć programy znane z ofertystacji telewizyjnych MTVNP oraz ponad 8000 teledysków. SAREwspomaga komunikację w konkursach, informuje o nowościachpojawiających w serwisie oraz zapewnia kontakt z członkamispołeczności, zgromadzonej wokół strony www.s2o.tv.
Umowa o współpracy pomiędzy SARE a MTV Networks Polska zostałapodpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: SARE dla MTV Networks Polska