SARE: 463,1 tys. zł zysku w 2010 r.
Firma e-mail marketingowa SARE SA zaprezentowała wyniki finansowe za 2010 rok.
Firma osiągnęła w 2010 roku zysk netto na poziomie 463,1 tys. zł, co stanowi wzrost o ponad 58 proc. w odniesieniu do wyników za 2009 rok, w którym zysk netto wyniósł ponad 292 tys. zł.
Z systemu SARE w 2010 roku wysłanych zostało 220 milionów e-maili - o prawie 47 proc. więcej niż w roku 2009. Przeprowadzono ponad 25 tys. wysyłek generując transfer na poziomie 16 terabajtów. W bazie adresowej firmy do końca 2010 roku utrzymywanych było ok. 20 mln adresów. Liczba wysłanych wiadomości SMS wzrosła o ponad 350 proc. w stosunku do poprzedniego roku.
W 2011 roku szacowany zysk netto Grupy Kapitałowej SARE SA ma wynieść 1,1 mln zł przy ponad 6 mln zł obrotu.
Agencje interaktywne
Dołącz do dyskusji: SARE: 463,1 tys. zł zysku w 2010 r.