Sanofi powierza Cut The Mustard obsługę marki Iwostin w social media
Koncern Sanofi rozszerza współpracę z Cut The Mustard w zakresie obsługi marki Iwostin. Agencja odpowiada za jej komunikację w mediach społecznościowych, od czerwca ub.r. zajmuje się obsługą strategiczno-kreatywną brandu.

Od stycznia Cut The Mustard realizuje działania z zakresu tworzenia treści, social media managementu, community managementu oraz wdrażania aktywacji specjalnych w social mediach dla marki dermokosmetyków Iwostin.
Cut The Mustard od czerwca ubiegłego roku zajmuje się przygotowaniem idei kreatywnej oraz wdrożeniem platformy komunikacji wszystkich produktów i linii Iwostin.
W ramach tej współpracy, agencja zrealizowała już dwie kampanie - dla linii przeciwzmarszczkowej Iwostin Estetic oraz przeciwtrądzikowej Iwostin Purritin. W ramach kampanii była odpowiedzialna m.in za wyprodukowanie dwóch digital video, stworzenie key visuali, współpracę z influencerami oraz komunikację w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Sanofi powierza Cut The Mustard obsługę marki Iwostin w social media