Sandra Kaczmarek: z Hill+Knowlton Strategies do własnej agencji Touch PR
Touch PR to nowa agencja na ryku, specjalizująca się w komunikacji marketingowej. Jej założycielką i prezeską jest Sandra Kaczmarek, która ostatnio pracowała w agencji Hill+Knowlton Strategies.
Touch PR oferuje usługi z zakresu budowania relacji z mediami, prowadzenia komunikacji wewnętrznej, tworzenia treści i obsługi mediów społecznościowych. Ponadto zajmuje się produkcją artystyczną, influencer i video marketingiem oraz doradztwem kryzysowym.
- Jako Touch PR budujemy brandy i komunikujemy zawsze z myślą o biznesie klienta. Dopasowujemy projekty i działania do otoczenia biznesowego, konkurencji i znajdujemy najciekawsze wyróżniki, aby z sukcesem stworzyć kreatywne strategie działań nastawione na konkretne cele biznesowe - komentuje Sandra Kaczmarek, założycielka agencji Touch PR.
Sandra Kaczmarek przed rozpoczęciem własnej działalności przez pięć lat pracowała w Hill+Knowlton Strategies, gdzie realizowała projekty dla P&G, Lidl Polska, Banku BPH, Maspexu Kubuś, Tymbark, Intermarche, Columbia Sportswear.
Touch PR działa w Warszawie i Poznaniu. W stolicy działania prowadzi Sandra Kaczmarek i Milena Bizoń, w Poznaniu Ewa Wysocka, Justyna Ziembińska-Uzar oraz Dominika Borowicz.
Touch PR pracuje już dla klientów z branż budowlanej, gastronomicznej, wnętrzarskiej i medycznej.
Dołącz do dyskusji: Sandra Kaczmarek: z Hill+Knowlton Strategies do własnej agencji Touch PR