Samsung Galaxy S8 z programem ochrony Guard S8
Samsung uruchomił program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla nabywców najnowszych flagowych smartfonów firmy - Galaxy S8 i Galaxy S8+.
Guard S8 to pakiet usług typu premium, skierowany do nabywców smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+, dzięki któremu otrzymają oni pomoc serwisową i dodatkowy rok gwarancji na swój telefon.
Pakiet obejmuje dedykowaną infolinię dla użytkowników Galaxy S8 i S8+, dostępną pod numerem 801 880 888, a także zdalną pomoc techniczną (remote support).
Ponadto, po rejestracji na stronie guards8.samsung.pl, użytkownicy mogą w ramach pakietu usług serwisowych skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu (maks. do 2 godz. w wybranych punktach serwisowych), bądź wymiany wadliwego urządzenia w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika uszkodzony smartfon i wyda produkt zamienny. Ta opcja ochrony aktywna jest przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto użytkownik zyskuje dodatkowy rok gwarancji na produkt.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin usługi Guard S8 są dostępne na stronie guards8.samsung.pl. Rejestracja będzie możliwa od 28 kwietnia 2017 r.
Dołącz do dyskusji: Samsung Galaxy S8 z programem ochrony Guard S8