Samochodowi dilerzy coraz częściej korzystają z narzędzi Web 2.0
Marketerzy z branży motoryzacyjnej coraz więcej pieniędzyprzeznaczają na internet i jednocześnie coraz częściej wykorzystująnarzędzia Web 2.0.
62 procent badanych dilerów samochodowych planuje w ciągunajbliższych dwunastu miesięcy zwiększyć wydatki na internet. W tymsamym okresie, 46 procent respondentów chce jednocześnie zmniejszyćwydatki na media tradycyjne - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie firmy Kelsey Group.
W najbliższym roku ponad 1/4 samochodowych dilerów planuje dodaćdo swoich serwisów internetowych klipy wideo. Obecnie taką funkcjęna swoich stronach posiada 33 procent respondentów.
14 procent chce też umieścić na swoich witrynach możliwośćdodawania opinii przez samych internautów (obecnie 29 procent), a18 procent zamierza dodać narzędzia znane z serwisówspołecznościowych (obecnie 15 procent).
źródło: Marketing Charts
Raporty
Dołącz do dyskusji: Samochodowi dilerzy coraz częściej korzystają z narzędzi Web 2.0