Saleta, Zawadzka i Kucharczyk w kampanii Kruger&Matz (wideo)
Pod hasłem „It’s your life just take it” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Kruger&Matz. Ambasadorami akcji są Przemysław Saleta, Marcelina Zawadzka i Grzegorz Kucharczyk, a za jej przygotowanie i przebieg odpowiadają firmy Mapi, Mediapol i 38 PR.

W reklamach Kruger&Matz były bokser Przemysław Saleta i instruktor skoków spadochronowych Grzegorz „Iwan” Kucharczyk opowiadają o swoich pasjach oraz o tym, jak pokonywali przeciwności losu, żeby robić w życiu to, co kochają najbardziej.
Kampania obejmuje też konkurs, w którym można przesyłać na stronie internetowej krugermatz.com zdjęcia i filmy prezentujące pasje i zaangażowanie w ich realizację. Ponadto modelka i była Miss Polonia Marcelina Zawadzka w wybranych miastach będzie szukać osób z różnorodnymi talentami. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 tys. zł na rozwój swojej pasji.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN24), kinach (Multikino i Cinema City), internecie (serwisy społecznościowe, YouTube, strony z sieci Google Display) oraz na outdoorze (ok. 150 nośników w całej Polsce). Działania potrwają do końca września.
Przygotowaniem reklam i serwisu krugermatz.com zajęła się agencja Mapi, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediapol, a działania public relations prowadzi agencja 38PR.
Dołącz do dyskusji: Saleta, Zawadzka i Kucharczyk w kampanii Kruger&Matz (wideo)
Wynagrodzenie za komentarz proszę przelać na moje konto. Dziękuję.