SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sakowska, Gozdyra i Stroiński w kampanii Polsat News (wideo)

Polsat News ruszył z kampanią autopromocyjną z udziałem dziennikarzy stacji: Magdaleny Sakowskiej, Agnieszki Gozdyry, Ewy Gajewskiej, Macieja Stroińskiego i Mariusza Abramowicza. Realizowana jest ona wyłącznie na antenie stacji.

Głównym elementem kampanii są spoty promujące programy „To jest dzień” (emisja w dni powszednie o 16.30), „To był dzień” (emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00) oraz popołudniowe wydanie „Wydarzeń” z godz. 15.50.

Obok nich emitowane są spoty w których dziennikarze Polsat News - Magdalena Sakowska, Agnieszka Gozdyra, Ewa Gajewska, Maciej Stroiński i Mariusz Abramowicz - opowiadają o najważniejszych elementach pracy dziennikarzy kanału informacyjnego.

Jak podano w komunikacie, kampania ma przede wszystkim na celu wzmocnienie siły marki, wizerunku i rozpoznawalności stacji i jej dziennikarzy. Za produkcję spotów odpowiada zespół oprawy i grafiki Polsat News.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsat News w rynku wyniósł 1,29 proc.

Dołącz do dyskusji: Sakowska, Gozdyra i Stroiński w kampanii Polsat News (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
R2D2
kiedy promujemy, zachęcamy, staramy się zwrócić uwagę- warto pokazać ludzi, ich emocje, pasje, osobowość. Prowadzący programy są dla widza jak przewodnik, który pokazuje, objaśnia, zaskakuje i budzi emocje. Tu, z ludzi którzy pewnie mają coś do powiedzenia zrobiono plastikowe kukły. Sztuczne, wypozowane, nienaturalne. Wyglądają jak ktoś, kto jest zakładnikiem i z przystawionym do skroni pistoletem monotonnie wygłasza tekst, w który sam nie wierzy. Szkoda. Kolejna zmarnowana szansa.
0 0
odpowiedź
User
ojej
No nie jest to ładne. Sztuczne, beznamiętne, nie zachęca.
Nawet w inhouse warto inwestować.
0 0
odpowiedź