Sadolin Extra w reklamach „testowany przez pogodę” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa lakierobejcy ochronno-dekoracyjnej do drewna Sadolin Extra (produkowanej przez AkzoNobel). Akcja, przygotowana przez Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa, przebiega pod hasłem „Testowany przez pogodę”.

Spot Sadolinu Extra przekonuje, że produkt ten zabezpiecza drewno na zewnątrz przed działaniem wszystkich czynników atmosferycznych, zapewniając do 8 lat takiej ochrony.
Reklama jest emitowana w telewizji. Kampania będzie prowadzona przez cały letni sezon remontowy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne agencje brały w nim udział). Adaptacje polskiego spotu będą emitowane na rynkach zagranicznych.
Dołącz do dyskusji: Sadolin Extra w reklamach „testowany przez pogodę” (wideo)