Sabre Awards 2008 dla trzech polskich agencji
Trzy polskie agencje: Euro RSCG Sensors, On Board PR oraz Partnerof Promotion zostały wyróżnione nagrodami w międzynarodowymkonkursie branży public relations Sabre Award 2008. Zwycięzcywyłonieni zostali 22 maja na uroczystej gali w Wenecji.
Euro RSCG Senors nagrodzono za projekt realizowany dla VolvoAuto Polska - Launch Volvo C30. Kampania zdobyła uznanie jakonajlepsza spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu przez agencjez regionu krajów nadbałtyckich - Baltic Region.
On Board PR zdobyła nagrodę za kampania realizowaną dla NSZZSolidarność. Jury międzynarodowego konkursu nagrodziło projekt"Niskie płace barierą rozwoju Polski" w kategorii PublicAffairs.
Z kolei Partner of Promotion wyróżniona została w kategoriiHealthcare Providers (B2B) za działania z zakresu zarządzaniasytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.
Sabre Awards to jedna z najbardziej prestiżowychmiędzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatoremkonkursu jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Nagrody przyznawanesą za programy public relations w wielu kategoriach tematycznychoraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata.Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedziniekomunikacji.
Dołącz do dyskusji: Sabre Awards 2008 dla trzech polskich agencji