Rusza jesienno-zimowa kampania Big Star. Wąż, Wyka i Rogowska w reklamach
W prasie, internecie i na outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Big Star. Akcję przygotował dział marketingu tej firmy we współpracy z agencją Warsaw Creatives.
Jesienno-zimowa odsłona kampanii Big Star mocno nawiązuje do stylistyki z poprzedniego sezonu (przeczytaj o tym więcej): grupa modeli reprezentuje różnych odbiorców tej marki, a ascetyczne tło podkreśla różnorodność ubrań z jej nowej kolekcji. W reklamach pojawia się też charakterystyczna czerwona przezroczysta szarfa z nazwą Big Star. Kampania przebiega pod hasłem „Just be Yourself” zachęcającym odbiorców do swobodnego wybierania ubrań według swojego gustu i charakteru.
Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał angielski fotograf Matthew Brookes. Występują na nich polskie modelki Karolina Wąż, Paulina Wyka i Aleksandra Rogowska oraz zagraniczni modele Josh Beech, Greg Nawrat i Roman Seefeld. Stylizacją zajął się Paweł Marczewski, make upem - Wilson/Warsaw Creatives, a stylizacją włosów - Adam Szaro, natomiast za produkcję całej sesji odpowiadała agencja Warsaw Creatives.
Akcja - zaplanowana na cały wrzesień - obejmie prasę (m.in. „Elle”, „In Style”, „Avanti”, „Hot Moda & Shopping”, „Glamour”, „Flesz”, „Party”, „Viva Moda”, „Logo”), internet (serwisy modowe i lifestylowe - artykuły i galerie zdjęć, reklamy AdWords, działania na Facebooku, serwis bigstarjeans.com) oraz outdoor (citylighty, siatki wielkoformatowe i nośniki frontlight 6x3). Zakupem mediów na potrzeby kampanii we własnym zakresie zajął się dział marketingu firmy Big Star.
Dołącz do dyskusji: Rusza jesienno-zimowa kampania Big Star. Wąż, Wyka i Rogowska w reklamach