Roto reklamuje okna dachowe w internecie
W internecie trwa kampania reklamowa okien dachowych firmy Roto. Akcję producent przygotował wspólnie z domem mediowym Value Media.
Internetowa kampania okien dachowych Roto ma na celu zwiększenie świadomości tej marki wśród konsumentów oraz zwrócenie szczególnej uwagi na wybrane modele. I tak w akcji eksponowane są okna Roto Design i Azuro oraz systemy solarne Roto Sunroof. Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców indywidualnych, jak też do architektów i osób związanych z branżą budowlaną.
Akcja obejmuje różnorodne formaty reklamowe (double billboardy, expand cornery i artykuły sponsorowane) w serwisach takich jak m.in. Okna.pl, Muratorplus.pl, Muratordom.pl, Budujemydom.pl, Architekci.pl i Architektura.info. Kreację kampanii firma Roto przygotowała we własnym zakresie, natomiast za strategię działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, który zdobył to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Roto reklamuje okna dachowe w internecie
http://www.infookno.pl/III_Edycja_Programu_VIP_Najlepsze_okna_i_drzwi_2010