„Rodzinka.pl” reklamuje tańsze smartfony w Orange (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży smartofonów w sieci Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.
W nowej kampanii reklamowej Orange bohaterowie „Rodzinki.pl” wybierają się na wyprzedażowe zakupy odzieży. Przy czym ubrania z zapałem przymierza i kupuje tylko bohaterka grana przez Małgorzatę Kożuchowską, podczas gdy męska część rodziny chowa się przed nią w przymierzalniach, gdzie umila sobie czas, korzystając ze smartfonów dostępnych w Orange.
Reklamy podkreślają, że obecnie przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy w Orange wybrane smartfony są oferowane w mocno obniżonych cenach, np. Nokia Lumia 925 za 99 zł, a nie jak wcześniej 999 zł. Ponadto za darmo dodawany jest pakiet telewizyjny Tu i Tam, o czym w osobnych reklamach informują Serce i Rozum z Renią (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Aktorzy z „Rodzinki.pl” od września ub.r. występują w reklamującym usługi Orange serialu „Boscy w sieci” (więcej na ten temat). Ponadto brali udział w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieci.
Ofertę wyprzedażową smartfonów reklamuje też obecnie Plus (przeczytaj więcej i obejrzyj reklamy).
Akcja reklamowa Orange z „Rodzinką.pl” jest prowadzona m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” reklamuje tańsze smartfony w Orange (wideo)