Rockstar Energy Drink reklamowany jako „nowy wymiar energii” (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa napoju energetycznego Rockstar Energy Drink (PepsiCo). Akcję jest prowadzona pod hasłem „Nowy wymiar energii”.
Prowadzona obecnie kampania napoju Rockstar Energy Drink podkreśla, że jest on obecnie dostępny w nowym opakowaniu - puszce o pojemności 250 ml. Reklamy pod hasłem „Nowy wymiar energii” są utrzymane w dynamicznej stylistyce. Pokazują m.in. sportowców i artystów ulicznych sponsorowanych przez markę.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30-sekundowe spoty emitowane do końca sierpnia w TVN, Polsacie i kanałach tematycznych Grupy TVN i Polsat), radio, internet (m.in. działania na facebookowym fanpage’u Rockstar Energy Drink) oraz akcje samplingowe.
Dołącz do dyskusji: Rockstar Energy Drink reklamowany jako „nowy wymiar energii” (wideo)