Robert Leszczyński, Krzysztof Skiba i Tomasz Jacyków w reklamie 'Wprost Light' (foto)
Wejściu na rynek nowego tygodnika 'Wprost Light' (AWR Wprost), który pojawi się w sprzedaży 28 maja br., towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana pod hasłem "A jakie jest Twoje drugie oblicze?".
Akcja oparta będzie na twarzach "Wprost": Robercie Leszczyńskim, Krzysztofie Skibie i Tomaszu Jacykowie.
Promocja nowego tygodnika obejmuje outdoor (city lighty w całym kraju, siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy), telewizje (E!Entertainment), radio (PR I, PR III, Radio Zet, Radio Pin), internet (Onet.pl, Wp.pl, O2.pl, gazeta.pl, bankier.pl, money.pl, pracuj.pl, serwisy z grupy allegro.pl, facebook.pl), prasę (Rzeczpospolita, National Geographic, Focus, Kropka TV), a także silne działania autopromocyjne na łamach tygodnika "Wprost", miesięcznika "Mój Pies" i w serwisach online: wprost24.pl, pitbul.pl, gover.pl, infotuba.pl, blogbox.pl, psy.pl, koty.pl.
Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa AirAgency we
współpracy z zespołem AWR "Wprost".
Dołącz do dyskusji: Robert Leszczyński, Krzysztof Skiba i Tomasz Jacyków w reklamie 'Wprost Light' (foto)