Robert Antolak: z DDB&Tribal do VML Poland
Robert Antolak dołączył do zespołu agencji VML Poland, obejmując stanowisko senior art directora. Przeszedł z agencji DDB&Tribal, gdzie pracował jako senior interactive art director.
Przez ostatnie cztery lata Antolak związany był z agencją DDB&Tribal. Jako senior interactive art director zajmował się działaniami internetowymi, mobile i ATL dla takich firm jak McDonald’s, Storck, PZU, Unilever, Greenpeace, Brown-Forman, XL Energy.
To kolejna osoba odchodząca w ostatnim czasie z agencji DDB&Tribal, w której trwa obecnie restrukturyzacja. Tytus Klepacz i Maciej Twardowski od listopada będą dyrektorami kreatywnymi w Ogilvy&Mather, Agnieszka Sukiennik przeszła do Agencji Warszawa, Michał Gonera do Syzygy Warsaw, a Adam Kieres do BBDO Warszawa.
Wcześniej Robert Antolak był kreatywnym w agencji Ars Thanea. Pracował też jako senior art director w FireFly Creation, art director w MRM/McCann, art director w Peppermint czy head of design w 3K Projects.
Antolak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydział marketingu i systemów identyfikacji wizualnej.
Dołącz do dyskusji: Robert Antolak: z DDB&Tribal do VML Poland