RMF liderem, traci Zetka i Jedynka
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce -wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2008 roku był udanytakże dla Radia Maryja i TOK FM, w dół dwie największe stacjePolskiego Radia: Jedynka i Trójka.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańcównaszego kraju w okresie grudzień 2007 - luty 2008 - pokazujenajnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FMzyskało 0,5 punktu proc. (wzrost do poziomu 23%). Na drugim miejscuznalazło się Radio Zet, które straciło 0,4 punktu proc.(19,0%).
Największy spadek zanotowała radiowa Jedynka - o 0,7 punktuproc. i Trójka - o 0,3 punktu proc.
Ogół badanych, wiek 15-75 lat / udział w rynku | |||
Grudzień 2006 - luty2007 | listopad 2007 : styczeń2008 | grudzień 2007 : luty2008 | |
Stacje ogólnopolskie | |||
RMF FM | 22,50% | 22,50% | 23,00% |
Radio ZET | 19,40% | 19,30% | 19,00% |
Jedynka - Program 1 PolskiegoRadia | 13,60% | 13,10% | 12,90% |
Trójka - Program 3 PolskiegoRadia | 6,00% | 5,70% | 5,70% |
Radio Maryja | 2,10% | 2,30% | 2,40% |
Dwójka - Program 2 PolskiegoRadia | 0,60% | 0,60% | 0,50% |
Bis | 0,40% | 0,40% | 0,30% |
Stacje ponadregionalne | |||
Radio TOK FM | 0,90% | 1,00% | 1,10% |
Radio Wawa | 0,90% | 0,90% | 0,90% |
Radiostacja | 0,90% | 0,80% | 0,80% |
Grupy radiowe | |||
Grupa TIME [47] | 8,70% | 9,40% | 9,40% |
Audytorium [17] | 5,20% | 5,10% | 5,00% |
Grupa AGORA [26] | 3,90% | 3,40% | 3,40% |
Grupa RMF [19] | - | 2,30% | 2,20% |
Grupa Eurozet [27] | - | 2,30% | 2,20% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio:23159, 23138, 23067. |
Wyniki słuchalności
Dołącz do dyskusji: RMF liderem, traci Zetka i Jedynka