SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciły Dwójka i Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lipca do września 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,9 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,96 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc., po spadku o 4,17 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,6 proc., po spadku o 15,79 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,9 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 9,72 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,5 proc. (wzrost o 2,94 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni względem okresu, gdy na jego dwóch obecnych częstotliwościach nadawało Radio ZET Gold, zwiększył się o 300 proc. do 0,4 proc.

Zaś najwięcej straciła Dwójka, która uplasowała się na miejscu dziesiątym. Stacja odnotowała spadek udziału o 16,67 proc. do poziomu 0,5 proc.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

lipiec 2010 : wrzesień 2010

lipiec 2011 : wrzesień 2011

lipiec 2012 : wrzesień 2012

lipiec 2013 : wrzesień 2013

lipiec 2014 : wrzesień 2014

lipiec 2015 : wrzesień 2015

RMF FM

27,7%

26,3%

25,3%

24,6%

23,5%

24,9%

Radio Zet

15,9%

16,5%

14,8%

14,3%

14,4%

13,8%

Jedynka

13,0%

11,7%

12,9%

11,2%

11,4%

9,6%

Trójka

6,8%

8,0%

8,5%

6,9%

7,2%

7,9%

VOX

1,5%

1,6%

1,9%

1,5%

3,4%

3,5%

Radio Maryja

1,8%

2,2%

2,2%

1,9%

2,1%

2,0%

TOK FM

1,3%

1,1%

1,1%

1,0%

1,3%

1,4%

RMF Classic

0,6%

0,7%

0,8%

1,0%

1,0%

1,2%

Antyradio

-

-

-

-

0,7%

1,0%

Dwójka

0,8%

0,7%

0,5%

0,4%

0,6%

0,5%

Czwórka

0,3%

0,5%

0,5%

0,4%

0,5%

0,5%

Zet Chili

-

-

-

-

0,1%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,2%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

0,2%

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

lipiec 2014 : wrzesień 2014

październik 2014 : grudzień 2014

styczeń 2015 : marzec 2015

kwiecień 2015 : czerwiec 2015

lipiec 2015 : wrzesień 2015

RMF FM

23,5%

24,1%

25,7%

24,2%

24,9%

Radio Zet

14,4%

14,4%

13,2%

14,1%

13,8%

Jedynka

11,4%

10,7%

9,0%

9,8%

9,6%

Trójka

7,2%

6,7%

7,2%

8,3%

7,9%

VOX

3,4%

3,6%

4,0%

4,0%

3,5%

Radio Maryja

2,1%

1,7%

2,0%

1,6%

2,0%

TOK FM

1,3%

1,2%

1,3%

1,5%

1,4%

RMF Classic

1,0%

1,2%

1,2%

1,1%

1,2%

Antyradio

0,7%

0,7%

0,8%

1,1%

1,0%

Dwójka

0,6%

0,5%

0,4%

0,5%

0,5%

Czwórka

0,5%

0,5%

0,4%

0,6%

0,5%

Zet Chili

0,1%

0,2%

0,2%

0,3%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,1%

0,3%

0,1%

0,2%

N=

21 096

21 079

20 907

21 048

20 938

Dołącz do dyskusji: RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej Tomasz
Dopóki w radiowej Jedynce będą tacy propagandyści, jak Robert "dla Kazi rzuciłem żonę" Kowalski i jego "Sterniczki" - niech nie liczą tam na zainteresowanie słuchaczy. Z tego myszowatego faceta poglądy Kazi Sz. wyciekają jawnym strumieniem. W biały sobotni dzień.
odpowiedź
User
Piotr
Brawo Pasza tej jesieni walczycie o 12 procent !!!:-)
Tęsknie za czasami, gdy radio ZET było nr jeden jeśli chodzi o wiadomości, głosy prezenterów jingle, muzyke Tesknie za tym inteligentnym dowcipem... Teraz radio ZET jest karykaturą tego czym była jeszcze 10 lat temu
odpowiedź
User
olo
Miotanie się "menedżerów" Zet, którzy kompletnie nie mają pojęcia co zrobić zaczyna mnie już bawić :-) Przed Francuzami dwie opcje - albo wymienić zespół niemal w całości od zarządu zaczynając albo sprzedać ten interes póki jest dochodowy i ktoś chciałby kupić.Inaczej za 3-5 lat będzie to tylko masa upadłościowa.
odpowiedź