Ringier Axel Springer Polska z nową stroną korporacyjną
Ruszyła nowa strona korporacyjna Ringier Axel Springer Polska, która pokazuje kluczowe kierunki rozwoju firmy: media, technologie, usługi cyfrowe i zaangażowanych ludzi.
Prace nad nową stroną korporacyjną ruszyły równolegle z wprowadzeniem nowego systemu brandingowego Ringier Axel Springer Polska w 2022 roku.
Pod adresem Ringieraxelspringer.pl, poza informacjami o zarządzie Ringier Axel Springer Polska, znajdziemy prezentację marek i tytułów, najważniejsze projekty realizowane przez Ringier Axel Springer Polska, oferty pracy, ofertę reklamową, a także biuro prasowe oraz informacje kontaktowe.
„Głęboko wierzymy w naszą misję. Również nasza nowa strona internetowa jest tego wyrazem. To tutaj opowiadamy historię firmy, mówimy o wspólnie wypracowanych wartościach, przybliżamy naszą misję i pokazujemy ofertę dla naszych odbiorców i partnerów biznesowych. Ringier Axel Springer to najbardziej zaufane media, a także zróżnicowane usługi cyfrowe – od platformy technologicznej obsługującej 40 milionów użytkowników na całym świecie, przez serwisy ogłoszeniowe i oferty brokerskie online, po najpopularniejszy polski planer podróży komunikacją miejską. Jesteśmy różnorodni i pełni nowej energii – liczymy, że dzięki naszej nowej witrynie internetowej będziemy jeszcze bliżej naszych odbiorców. Zapraszamy!” - mówi Karolina Sznajder, dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej w RASP.
Nowy serwis ma w atrakcyjnej formie pokazać różnorodność działań wydawcy. Pozwala, jak pisze RASP, prześledzić ofertę mediów cieszących się zaufaniem 21 milionów Polaków, przybliża technologię obsługującą 40 milionów użytkowników na całym świecie i prezentuje szerokie portfolio usług cyfrowych.
Nowa strona to również pokazanie Ringier Axel Springer Polska jako pracodawcy pełnego energii i możliwości rozwoju oraz firmy odpowiedzialnej społecznie, która działa na rzecz wspólnego dobra i przyszłych pokoleń.
Za obsługę rebrandingu spółki oraz projekt graficzny serwisu odpowiada Studio Otwarte, z Krakowa. Serwis stworzyła i obsługuje agencja Quantoo łącząca kompetencje kreatywne z usługami software developmentu.
Za treści publikowane na nowej stronie odpowiada Dział Komunikacji Korporacyjnej Ringier Axel Springer Polska.
W 2021 roku Ringier Axel Springer Polska przy wzroście przychodów o 20,8 proc. do 663,3 mln zł zwiększył zysk netto z 23 do 33,5 mln zł. Zdecydowaną większość wpływów Ringier Axel Springer Polska osiągnął w internecie - do firmy należą m.in. serwisy Onet, Business Insider Polska, Plejada, Sympatia i witryny jej tytułów prasowych.
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska z nową stroną korporacyjną