Rihanna twarzą globalnej kampanii Nivea
W tym roku marka Nivea obchodzi swoje 100. urodziny. Twarzą globalnej kampanii reklamowej dla uczczenia tej roczniczy będzie Rihanna.
Akcja rozpocznie się w maju i będzie prowadzona pod hasłem "100 Years Skincare for Life". Ma ona obejmować wielokanałową kampanię w przestrzeni cyfrowej. Za kreację odpowiada agencja Draftfcb.
Nivea będzie także sponsorem trasy koncertowej "Loud" Rihanny w USA i Europie, która rozpocznie się pod koniec maja.
"Przez ostatnie 100 lat Nivea była ikoną wśród światowych marek do pielęgnacji skóry. Rihanna jest ikoną muzyki, która pomoże nam w świętowaniu rocznicy z naszymi konsumentami, bez względu na to gdzie się znajdują" - stwierdził Markus Pinger, członek zarządu firmy Beiersdorf, do której należy marka Nivea.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Rihanna twarzą globalnej kampanii Nivea
LOVE!