Rafał Wasilczyk w Public Policy na czele nowego działu social media i digital
Public Policy, agencja specjalizująca się w public affairs i public relations, rozbudowuje zakres świadczonych usług o social media i digital. Do zespołu agencji dołączył Rafał Wasilczyk, który jest odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji i kompleksową obsługę klientów w mediach społecznościowych.
Public Policy zostało założone w 2019 r. Realizuje projekty public affairs i public relations w dziedzinie ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Agencja wspiera w ramach projektów społecznych organizacje pozarządowe, zabiegające o poprawę opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi i rzadkimi.
– Social media i aktywności z obszaru digital stanowią obecnie nieodłączny element nowoczesnych i skutecznych działań komunikacyjnych. Mając to na uwadze, postanowiliśmy podjąć współpracę z Rafałem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie przyczyni się do wsparcia komunikacyjnego naszych klientów. Stale się rozwijamy i zwiększamy zakres kompetencji, które kompleksowo uzupełniają nasze działania w pozostałych obszarach – mówi Wojciech Wiśniewski, założyciel i prezes zarządu Public Policy.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/public-policy-dzial-public-relations-karolina-blaziak-jakub-karasek-marta-wielgus
Rafał Wasilczyk w Public Policy
Rafał Wasilczyk jest od ponad 14 lat związany z marketingiem, specjalizując się w działaniach z zakresu social media i digital. Doświadczenie zdobywał pracując w firmach z sektora retail, FMCG, wydawniczego czy ubezpieczeniowego, gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne, budowanie marek i ich komunikację w środowisku online. Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku zdrowie publiczne.
Dołącz do dyskusji: Rafał Wasilczyk w Public Policy na czele nowego działu social media i digital