SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radom wybrał Demo Effective Launching

Agencja Demo Effective Launching wygrała powtórzony przetarg nastrategię i zarządzanie marką Radomia. Firma przygotuje planpromocji miasta w ramach budżetu wynoszącego 400 tys. zł.

Przetarg na strategię i zarządzanie markąRadomia został ogłoszony po raz drugi w lutym, potym jak w pierwszym ogłoszeniu przetargowym znalazł się błąd:doświadczenie firm wpisano jako kryterium oceny ich ofert.

Powtórzoną rywalizację wygrała agencja Demo EffectiveLaunching, która przedstawiła strategię działań mieszczącąsię w budżecie 400 tys. zł. Kiedy tylko uprawomocni się wynikprzetargu, firma rozpocznie - zaplanowane na cztery miesiące -prace nad planem działań promocyjnych Radomia.

Dołącz do dyskusji: Radom wybrał Demo Effective Launching

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl