Radio ZET na czele słuchalności radia w Łodzi, Jedynka i Eska do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Pozycję lidera zajęło Radio ZET (spadek z 14,2 proc. do 13,6 proc. udziału). Drugie miejsce należało do RMF FM (z 14,1 proc. do 12,6 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (z 9,5 proc. do 12,1 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z szóstej - awansowała Eska (z 6,8 proc. do 9,5 proc.).
Łódź | Wszyscy 15-75 | |||
październik 2012 : marzec 2013 | kwiecień 2013 : wrzesień 2013 | październik 2013 : marzec 2014 | kwiecień 2014 : wrzesień 2014 | |
Radio ZET | 14,0% | 14,2% | 11,6% | 13,6% |
Radio RMF FM | 14,7% | 14,1% | 14,7% | 12,6% |
Jedynka | 10,0% | 9,5% | 10,7% | 12,1% |
Radio ESKA (Łódź) | 9,8% | 6,8% | 10,5% | 9,5% |
Trójka | 10,0% | 9,7% | 11,7% | 8,8% |
Radio VOX FM (sieć: 18 częstotliwości) / do 2013-11 Radio Eska Rock | 5,4% | 6,1% | 2,8% | 7,4% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM (Pabianice) | 8,0% | 7,7% | 7,1% | 7,0% |
Radio Parada (Łódź) | 4,6% | 5,2% | 3,7% | 5,2% |
Radio TOK FM | 3,1% | 3,5% | 4,3% | 4,3% |
Radio Maryja | 2,8% | 1,4% | 1,3% | 2,8% |
Radio Wawa (Łódź) | 4,6% | 4,1% | 3,1% | 2,6% |
Polskie Radio Łódź | 3,2% | 3,1% | 2,3% | 2,3% |
Radio ZET CHILLI | 2,1% | 1,7% | 2,1% | 2,0% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 1,8% | 1,7% | 2,2% | 2,0% |
Radio ZET Gold (Łódź) / do 2013-06 Radio Planeta (Łódź) | 1,7% | 1,7% | 1,9% | 2,0% |
Radio Plus Łódź | 0,4% | 6,8% | 4,9% | 1,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% | 1,2% | 0,9% |
Czwórka | 0,7% | 0,5% | 0,5% | 0,8% |
Radio Niepokalanów | 0,7% | 0,3% | 0,2% | 0,4% |
Studenckie Radio Żak (Łódź) | 0,2% | 0,3% | 0,4% | 0,3% |
Radio PiN | 0,4% | 0,2% | 0,3% | 0,2% |
N= | 1 956 | 2 083 | 2 094 | 2 063 |
Dołącz do dyskusji: Radio ZET na czele słuchalności radia w Łodzi, Jedynka i Eska do góry
To, że tak dlugo utrzymuje sie na czele, świadczy tylko o pełnym profesjonaliźmie, a każdym poziomie:czytaniu trendów, tworzeniu audycji, ciągych nowości. Teraz już tylko jest to fabryka, gdzie zrezygnowano z nowości, dmuchając na zimne, aby nie tego nie zepsuc.
Prawda jest taka, że Tyczyński już by 24 razy to radio zmienił, czyli co pół roku nowe i fantastyczne wyzwanie!
Kumulacja i "wysyłajcie smsy", jest tak urągające, że dico polo w Voxie,to jakiś rarytas.
Do tego skręt w prawo co niektórych czytaczy Faktów, a raczej comingout jaki to ja nie jestem skrajny w prawo powoduje, że radio spokojnie mozna nie wlączać. Co niniejszym czynię od 2010 roku regularnie od 2004 zacząwszy.
Pozdr