PZU promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie, w kampanii Iga Świątek
PZU rusza z ogólnopolską kampanią marketingową promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie, prowadzoną pod hasłem "Żyj długo i szczęśliwie". W akcję zaangażowano tenisistkę Igę Świątek, której ubezpieczyciel jest sponsorem.
Zapowiedzią kampanii była październikowa premiera kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, przygotowanego przez PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia.
Przedstawiało ono najważniejsze wnioski z badania na temat życia i zdrowia Polaków oraz porady ekspertów z różnych dziedzin dla tych, którzy chcą zrobić coś dla poprawy jakości życia własnego i rodziny.
„Żyj długo i szczęśliwe” z PZU
Teraz kampania „Żyj długo i szczęśliwe” ma przekonać wszystkich do tego, by poważnie pomyśleli m.in. o profilaktyce zdrowotnej i finansowej oraz wskazać, w jaki sposób PZU może im pomóc w odnalezieniu życiowej równowagi i bezpieczeństwa. Kampania promuje ofertę ubezpieczenia PZU Życie.
Na stronie internetowej kampanii „Żyj długo i szczęśliwe” publikowane są materiały dodatkowe na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, a także bezpieczeństwa finansowego. W każdą środę będą się tu pojawiały także premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i znanych liderów opinii, które poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Webinarom towarzyszyć będą publikowane w kanałach internetowych rozmowy na żywo z ekspertami, poświęcone różnym aspektom starań o zapewnienie sobie spokojnego i bezpiecznego życia.
W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, który prezentuje praktyczne porady i wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej, m.in. badań okresowych, diety, regularnego uprawiania sportu. Do aktywności i ćwiczeń zachęca w nim m.in. Iga Świątek.
W kampanię zaangażowali się również zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, znane aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezes Longevity Center Joanna Bensz, utalentowana fotografka gwiazd Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum czy rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Działania ubezpieczyciela wspierają także mówca biznesowy i wykładowca akademicki Sebastian Kotow i Monika Hoffman Piszora, prowadząca bloga Dzieciaki Cudaki.
Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych.
Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: PZU promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie, w kampanii Iga Świątek