SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

Czerwiec 2006: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w czerwcu 2007sprzedaż ogółem w wysokości 367 711 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 11 procentowy spadek w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 332 059 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel SpringerPolska) - 227 110 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) -187 242 egz.

czerwiec
ZKDP20072006

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Przyjaciółka589016367711652092413450
Tina502680332059592468378015
Pani Domu476615227110677861335012
Naj422857187242577962330719


2007

czerwiecmaj

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Przyjaciółka589016367711499817285280
Tina502680332059541975353444
Pani Domu476615227110486952236988
Naj422857187242461696201092

Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl