Przed zakupem w tradycyjnym sklepie najpierw internet
W USA wielu konsumentów robi zakupy przez internet aby uniknąć jazdy samochodem i wysokich cen benzyny. Jednak nawet ci, którzy osobiście udają się do tradycyjnych sklepów, najpierw kierują się do sieci.
80 procent respondentów, którzy dokonali ostatnio zakupu sprzętu elektronicznego w tradycyjnym sklepie, najpierw odwiedziło internetową witrynę tego sklepu - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na majowe badanie firmy Nielsen Online.
Ponad połowa respondentów przyznała również, że zakupu dokonało w sklepie, na którego stronie internetowej spędziła wcześniej najwięcej czasu.
Według analityków eMarketera, urządzenia elektroniczne są idealną kategorią produktów do wyszukiwania o nich informacji online, z uwagi na to, że w łatwy sposób można porównać ich funkcje i ceny.
Mając do wyboru tylko jedną metodę wyszukiwania informacji na temat planowanego zakupu, 58 procent respondentów uczestniczących w badaniu firmy Nielsen Online wskazało na internet. Daleko w tyle znalazły się: wizyta w sklepie (25 procent wskazań), rodzina i znajomi (8 procent) oraz inne (1 procent).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Przed zakupem w tradycyjnym sklepie najpierw internet