Danonki nową kolekcją magnesów zachęcają najmłodszych do dbania o naturę (wideo)
Ruszyła nowa akcja promocyjna serków Danonki (Danone). W jej ramach do zdobycia jest kolekcja 10 magnesów, na których bohater marki pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Za kampanię odpowiadają Y&R, VML, Labstore, dom mediowy Mediacom i agencja Alert Media Communications.
Od początku tego roku w sklepach pojawią się promocyjne opakowania Danonków, do których dołączone będą edukacyjne magnesy z bohaterem marki - Danonkiem. Łącznie kolekcja liczy 10 sztuk. Z każdym kolejnym zebranym magnesem dzieci będą zdobywać wiedzę o ważnej roli środowiska naturalnego.
Akcję wspiera 15-sekundowy spot telewizyjny, emitowany w stacjach dziecięcych. Kampanię wspomagają aktywności na Facebooku oraz materiały POS w punktach sprzedaży. W ramach uzupełnienia, na stronie internetowej marki promowanej marki pojawi się gra edukacyjna nawiązująca do idei kampanii, a w wybranych sklepach dostępne będą książeczki edukacyjne, które klienci będą mogli otrzymać za zakup Danonków.
Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie public relations zapewnia agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Danonki nową kolekcją magnesów zachęcają najmłodszych do dbania o naturę (wideo)