Procter & Gamble na CES 2022: wirtualna wystawa LifeLab
Podczas targów CES 2022 w Las Vegas (5-8 stycznia) firma Procter & Gamble zaprasza na wirtualną platformę LifeLab, której głównymi bohaterami są marki Gillette i Oral-B.
Na wirtualnej platformie LifeLab firma Procter & Gamble prezentuje innowacje, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide. Wystawę można odwiedzać na stronie PGLifeLab.com.
Wśród prezentowanych innowacji jest GilletteLabs Bugatti Special Edition, czyli efekt spotkania maszynki do golenia z funkcją podgrzewania, z legendą motoryzacji, a także GilletteLabs with Exfoliating Bar - maszynka do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza.
W dziedzinie higieny jamy ustnej P&G prezentuje inteligentne szczoteczki do zębów Oral-B Series 4 i Series 5. Ponadto marka zapowiada Oral-B iO 10, kolejną odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.
Z kolei Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko. To pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej, z którego jeszcze w tym roku mają skorzystać astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
Ponadto, w BeautySphere firma prezentuje cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Na zwiedzających wystawę LifeLab czekają także interaktywne gry, w trakcie których uczestnicy będą mogli ocalić Toothopolis przed czyhającymi na miasto potworami Crest Cavity Creeps, czy zjechać na snowboardzie sunącym gładko niczym opatentowane przez GilletteLabs podgrzewane ostrze z systemem FlexDisc.
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble na CES 2022: wirtualna wystawa LifeLab