Primark zatrudnił agencję Grayling Poland
Irlandzka sieć sklepów odzieżowych Primark rozpoczęła współpracę z agencją Grayling Poland, która wesprze jej wejście na polski rynek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W ramach stałej współpracy Grayling Poland odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji Primark w Polsce, obejmującej komunikację korporacyjną, lifestylową i produktową, w tym prowadzenie biura prasowego.
Agencja zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej oraz organizacją otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce.
Grayling został wybrany w wyniku wygranego przetargu.
Primark wiosną w Polsce
Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. W tym roku firma planuje swój debiut również w Czechach.
Primark swój pierwszy sklep w Polsce otworzy w warszawskiej Galerii Młociny wiosną tego roku, tworząc 250 miejsc pracy. Drugi sklep marki w naszym kraju będzie mieścił się w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Primark zatrudnił agencję Grayling Poland