SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prawo Agaty” straciło widzów. 26 mln zł z reklam

Zakończony właśnie drugi sezon „Prawa Agaty” śledziło 260 tys. widzów mniej od pierwszego nadawanego wiosną br. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym a z reklam zarobiła 26 mln zł.

Średnia widownia drugiego sezonu „Prawa Agaty”, emitowanego w okresie od 4 września do 27 listopada br. we wtorki o 21.30, wyniosła 2,73 mln oglądających. Dało to stacji 20,62 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 -  wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl  Największą widownię (3,12 mln) zgromadził finałowy odcinek produkcji.

W porównaniu do premierowego sezonu, oglądalność „Prawa Agaty” spadła o 260 tys. widzów (pierwszy sezon miał 2,99 mln oglądających), ale za to wzrosły udziały produkcji w rynku (przy pierwszej serii wynosiły one odpowiednio 18,83 proc. oraz 20,14 proc.). Jednak pierwszy sezon nadawany wiosną br., oglądać można było nie we wtorki, ale w niedziele o godz. 21.00 (więcej na ten temat).

„Prawo Agaty 2” miało też niższą widownię niż ta, którą w analogicznym okresie ub.r. notował nadawany we wtorki o godz. 21.30 „Przepis na życie”. Wówczas jego drugi sezon śledziło 2,84 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 20,92 proc. i 25,57 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania prawniczego serialu TVN zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Expressu Reporterów”, a jej udział wynosi 21,54 proc. Trzecia pozycja przypadła Polsatowi (filmy fabularne i „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 13,51 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne oraz program „Na pierwszym planie”; 9,21 proc.). Jednak wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już liderem, a drugie miejsce zajmowała TVP2.

Wpływy z reklam przy emisji „Prawa Agaty 2” wyniosły 26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).


fot. Agnieszka K. Jurek (TVN)

Prawniczy serial TVN dużą popularnością cieszy się w serwisie tvnplayer.pl. Łącznie „Prawo Agaty” w okresie od września do 28 listopada br. w internecie miało 4 139 580 wyświetleń (każdy  miał ich średnio 332 tys.).

6 grudnia br. ruszają zdjęcia do trzeciego sezonu „Prawa Agaty”, który na antenie TVN pojawi się wiosną 2013 roku.


Oglądalność „Prawa Agaty 2” odcinek po odcinku

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP22 852 174   21,54%16,80%
TVN-Prawo Agaty2 729 497   20,62%21,61%
Polsat1 788 830   13,51%15,56%
TVP11 219 549   9,21%9,19%


  Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
2012-09-042 358 47218,50%18,90%
2012-09-112 705 13021,80%22,50%
2012-09-182 724 91821,30%21,50%
2012-09-252 818 42322,30%25,90%
2012-10-022 880 08722,30%24,50%
2012-10-092 576 52518,90%19,40%
2012-10-162 304 77916,50%16,90%
2012-10-232 742 73820,50%20,60%
2012-10-302 773 41220,70%23,20%
2012-11-062 779 18620,90%21,40%
2012-11-132 792 35021,10%21,40%
2012-11-202 908 80921,80%23,40%
2012-11-273 115 96422,30%22,40%
Średnio:2 729 497   20,62%21,61%

Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty” straciło widzów. 26 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
viki
A co z Daniem dnia ????????????czekamy na ten serial !!!!!!!!!!
odpowiedź
User
1000
ile mozna...
odpowiedź