Praktyczny PR
Krakowska Agencja Public Relations podpisała umowę o współpracy z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. Józefa Tischnera
Przygotowany przez Agencję program praktyk pozwoli studentom poznać czym jest public relations oraz jak wykorzystać zdobytą w trakcie studiów wiedzę.
- Jestem przekonana, że zderzenie teorii z codzienną pracą nad konkretnymi projektami, okaże się twórcze - uważa Anna Wojtanowska, pierwsza studentka, która rozpoczęła właśnie praktykę w Krakowskiej Agencji PR.
Współuczestniczenie w procesach kreatywnych i organizowaniu eventów, redagowanie press release, gromadzenie informacji na temat nowych technik PR czy monitoring mediów - to tylko niektóre z zadań powierzonych przyszłym praktykantom.
- Pomysłowość, skuteczność i rzetelność - to główne wartości, które pragniemy przekazać studentom Wyższej Szkoły Europejskiej - mówi Maciej Szymański, szef Krakowskiej Agencji PR.
Inne
Dołącz do dyskusji: Praktyczny PR