Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom
Serwis ogłoszeniowy z nieruchomościami Otodom (Grupa OLX) ruszył z nową kampanią reklamową, przygotowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt.
W nowym spocie Otodom.pl bohater poszukuje idealnego lokum - napotkani ludzie, przyjaciele i najbliżsi dają mu rady, na co zwrócić uwagę przy zakupie nieruchomości.
Grupą docelową kampanii są młode i rozrastające się rodziny oraz single. Spot będzie można zobaczyć między innymi w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych (m.in. Domo+ i Discovery), a także na YouTube i VOD. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom.
- Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości - słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie. Ten szeroki wybór nowych i używanych domów i mieszkań wart jest podkreślenia. Mam nadzieję, że w spocie udało nam się zrobić to w lekkiej i przyjemnej dla oka formie - mówi Agata Polińska, brand manager Otodom.
Kampania potrwa do końca września.
Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Film wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept.
Grupa OLX (należy do koncernu Naspers), wydawca serwisów ogłoszeniowych OLX.pl, otoMoto.pl, otoDom.pl i Fixly.pl, w zeszłym roku rozliczeniowym osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 19,5 proc. do 784,94 mln zł oraz zysku netto z 243,25 do 293,29 mln zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 103 etaty.
Dołącz do dyskusji: Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom