SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół

Wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały spadek sprzedaży. Liderem "Przyjaciółka".

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął we wrześniu sprzedaż ogółem w wysokości 331 048 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 16 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o ponad 40 proc., na trzecim "Tina" (Bauer) - spadek o 45 proc. a na czwartym  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 17 proc.

 

wrzesień

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 582650 331048 599360 394477
Pani Domu 622385 318465 905726 554106
Tina 499559 299154 802728 534305
Naj 543659 295369 715933 355643


 
2006

wrzesień sierpień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 582650 331048 595762 355355
Pani Domu 622385 318465 611151 375499
Tina 499559 299154 533817 331224
Naj 543659 295369 553975 361022

Dołącz do dyskusji: Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl