Ponad 74 mln zł chce wydać Tauron na usługi call center
W kwietniu br. ma ruszyć przetarg na świadczenie usług pośrednictwa sprzedaży produktów lub usług spółek Tauron Sprzedaż i Tauron Sprzedaż za pomocą centrum telefonicznego i realizowanych przy wykorzystaniu systemu call center – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zlecenie wyceniono na ponad 74 mln zł.
Tauron planuje wybrać w planowanym przetargu (ma ruszyć 15 kwietnia br.) kilka firm, jednak nie więcej niż 4. Będą one odpowiadać za świadczenie za pośrednictwem telefonu usług pośrednictwa sprzedaży produktów lub usług Tauronu dla klientów z segmentu gospodarstwa domowe. Będą też w podobny sposób prowadzić kampanie informacyjne, ankiety, badania skuteczności kampanii sprzedażowych itp.
Na obecnym etapie Tauron nie podaje, na jak długo zawrze umowy z wybranymi firmami. Będzie z nimi pracować na podstawie tzw. umów ramowych. Budżet, jak na ten cel spółka zamierza przeznaczyć wynosi nieco ponad 74 mln zł netto (bez VAT).
Spółka jest obecnie w trakcie przetargu na obsługę reklamową. Wkrótce będzie też wybierać dom mediowy.
Dołącz do dyskusji: Ponad 74 mln zł chce wydać Tauron na usługi call center