Ponad 162 tys. zł kosztuje najdroższy spot reklamowy w TVP we wrześniu
W opublikowanym przez Biuro Reklamy TVP cenniku na wrzesień br. najwyżej wyceniono 30-sek. spot emitowany przy transmisjach meczy rozgrywanych z udziałem polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów. Kosztuje 162,4 tys. zł netto.
Na 162,4 tys. zł netto (cena bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniło Biuro Reklamy TVP spot przy transmisji z meczu polskich piłkarzy z Walią w ramach Ligi Narodów, który będzie transmitowany w TVP1 25 września br. Niewiele mniej, bo 158,3 tys. zl trzeba zapłacić za reklamę przy meczu Polska-Holandia tydzień wcześniej w ramach tych samych rozgrywek.
90,5 tys. zł kosztuje natomiast spot przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody po głównym wydaniu "Wiadomości". Stawki dla emisji w dni powszednie są niższe i nie przekraczają 79,8 tys. zł.
Reklama przy "Wiadomościach" kosztuje maksymalnie 80,6 tys. zł, a przy serwisie sportowym 43,7 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy pokazywanym w niedzielne wieczory serialu "Wojenne dziewczyny" zapłacą 79,7 tys. zł, a ci chcący pokazać się w bloku przy programie "Rolnik szuka żony" (również w niedzielne wieczory) muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 73,9 tys. zł.
Spot przy "Ojcu Mateuszu" kosztuje 59,4 tys. zł, przy serialu "Komisarz Alex" - 43,4 tys. zł, przy "Na sygnale" - 42 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" - 93,5 tys. zł. Za reklamę przy "Barwach szczęścia" trzeba zapłacić 70,4 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - 64,2 tys. zł, a przy nowym serialu "Z biciem serca" - 56,5 tys. zł.
Reklamę przy emitowanym w sobotnie wieczory show "The Voice of Poland" wyceniono na 69,1 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Ponad 162 tys. zł kosztuje najdroższy spot reklamowy w TVP we wrześniu