Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyzna "Lwy PR"
Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje nowy, doroczny plebiscyt na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce - "Lwy PR".
Do plebiscytu zgłoszone mogą być osoby fizyczne działające w dziedzinie PR w jednym z trzech sektorów gospodarki: sektor publiczny, biznes oraz działalność pozarządowa (NGO). Natomiast zgłaszającymi mogą być wszystkie osoby fizyczne.
Wyłonienie zwycięzców odbywa się w trakcie dwuetapowego głosowania. Spośród zgłoszonych kandydatur komisja konkursowa wybiera po trzy osoby w każdej kategorii i poddaje je pod głosowanie członków PSPR. Laureaci zostaną uhonorowani tytułem i statuetką "Lwa PR".
Główne kryteria oceny zawierają nie tylko udokumentowane osiągnięcia zawodowe kandydatów, ale także nowatorskość stosowanych przez nich pomysłów i rozwiązań oraz przestrzeganie etyki zawodowej i społecznej.
"Odeszliśmy od formuły konkursu, w którym komisja lub jury przyznaje nagrody w poszczególnych, zawężonych kategoriach, jak np. najlepsza kampania PR, najlepsze wydarzenie promocyjne roku, czy najlepszy magazyn dla pracowników. Chcemy uhonorować najwybitniejsze osobowości naszej branży za bieżącą działalność, za to, że inspirują całe nasze środowisko zawodowe, że prowokują nas do przemyśleń i do kwestionowania utartych szlaków" - wyjaśnia ideę plebiscytu Szymon Sikorski, prezes zarządu PSPR.
Gala wręczenia Lwów 2011 odbędzie się 29 września. Towarzyszyć jej będzie konferencja "Wyzwania dla branży PR ad 2011". Więcej informacji można znaleźć na tej stronie.
Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyzna "Lwy PR"