Polpharma zachęca do leczenia opryszczki
Polpharma prowadzi pod hasłem "Nie maskuj, lecz opryszczkę"ogólnopolską kampanię edukacyjną. Akcja ma uświadomić Polakom, żedomowe metody leczenia tej przypadłości są nieskuteczne.
W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod hasłem "Niemaskuj, lecz opryszczkę" Polpharma walczy z mitami na tematskutecznych metod domowego leczenia tej przypadłości. Akcja ma nacelu uświadomienie odbiorcom, że opryszczka nie jest problememnatury kosmetycznej, ale przede wszystkim groźnym wirusem, którywymaga kuracji pod okiem lekarza. Działania są skierowane zarównodo potencjalnych pacjentów, jak i pracowników służby zdrowia.
Od połowy lutego akcja jest prowadzona w formie kontekstowej(naklejki na lustro w klubach fitness, aquaparkach i pływalniach wmiastach pow. 100 tysięcy), w magazynie 'Aktivist', internecie(www.bezopryszczki.pl)oraz specjalistycznej prasie medyczno-farmaceutycznej (m.in.'Medycyna po dyplomie', 'Farmacja praktyczna', 'Lekarz rodzinny','Poradnik ginekologiczny').
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa b&j,natomiast zakupem mediów Polpharma zajęła się we własnymzakresie.
Dołącz do dyskusji: Polpharma zachęca do leczenia opryszczki