Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)
W I półroczu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Disco Polo Music - na przeciwnym biegunie TV.Disco.
Udział naziemnego kanału Polo TV w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 7,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 11,67 proc. do 0,53 proc.
Podium uzupełnia 4Fun.tv. Jego udział spadł o 20 proc. do poziomu 0,16 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca dziewiątego. Jej średni udział w I półroczu br. uplasował się też na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 220 proc. - największym w zestawieniu. Jednak jej widownia była nieco niższa od oglądalności 4fun.tv. Stacja wystartowała jednak dopiero w maju 2014 roku, a dane ubiegłoroczne zostały uśrednione na całe półrocze.
Największy spadek, wynoszący 57,14 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w analizowanym okresie miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 13. Warto dodać, że 25 czerwca br. stacja ta zmieniła się na 4fun Fit & Dance (dowiedz się więcej).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w I półroczu br. wyniosła 684 osób. Miała ona w analizowanym okresie 0,01 proc. udziału w rynku. Kanał nadaje od końca września ub.r.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
I półrocze 2015 |
I półrocze 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
55 852 |
0,84% |
51 190 |
0,78% |
Eska TV |
35 526 |
0,53% |
38 882 |
0,60% |
4FUN.TV [4fun.tv] |
10 738 |
0,16% |
13 210 |
0,20% |
Disco Polo Music |
10 422 |
0,16% |
3 149 |
0,05% |
VIVA Polska |
6 262 |
0,09% |
10 732 |
0,16% |
Kino Polska Muzyka |
4 934 |
0,07% |
3 592 |
0,06% |
Stars.tv |
4 250 |
0,06% |
5 594 |
0,09% |
ITV |
3 713 |
0,06% |
6 288 |
0,10% |
VH 1 |
2 326 |
0,03% |
2 202 |
0,03% |
Vox Music TV |
2 289 |
0,03% |
- |
- |
Power TV |
2 172 |
0,03% |
493 |
0,01% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 830 |
0,03% |
2 542 |
0,04% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
1 806 |
0,03% |
4 735 |
0,07% |
Muzo.tv |
684 |
0,01% |
- |
- |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w I półroczu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 12,07 proc., wyniósł 1,30 proc. Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,97 proc. udziału, w dół o 7,62 proc.). Ostatnie miejsce podium przypadło 4un.tv (0,31 proc.; w dół o 18,42 proc.).
Największym wzrostem (o 250 proc. do 0,07 proc.) pochwalić się mógł tutaj kanał Power TV. Z kolei najwięcej (58,33 proc.) straciła stacja TV.Disco (obecnie 4fun Fit & Dance) - jej wynik spadł do 0,05 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
I półrocze 2015 |
I półrocze 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
34 447 |
1,30% |
29 998 |
1,16% |
Eska TV |
25 642 |
0,97% |
27 137 |
1,05% |
4FUN.TV [4fun.tv] |
8 322 |
0,31% |
9 881 |
0,38% |
Disco Polo Music |
6 969 |
0,26% |
2 068 |
0,08% |
VIVA Polska |
4 563 |
0,17% |
7 645 |
0,30% |
Kino Polska Muzyka |
3 586 |
0,14% |
2 631 |
0,10% |
Stars.tv |
3 199 |
0,12% |
3 783 |
0,15% |
ITV |
2 065 |
0,08% |
3 979 |
0,15% |
Power TV |
1 743 |
0,07% |
441 |
0,02% |
Vox Music TV |
1 666 |
0,06% |
- |
- |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
1 550 |
0,06% |
2 018 |
0,08% |
VH 1 |
1 516 |
0,06% |
1 563 |
0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
1 365 |
0,05% |
3 013 |
0,12% |
Muzo.tv |
526 |
0,02% |
- |
- |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)