Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Nuta Gold z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Nuta Gold, a najwięcej straciła stacja Vox Music TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2023 roku wyniósł 0,37 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji się nie zmienił - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,23 proc., po spadku o 8 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (wzrost o 15,38 proc. do 0,15 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.
Nuta Gold z największym wzrostem
Z 16. na 12. miejsce awansował kanał Nuta Gold (do góry o 100 proc. do 0,02 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciła stacja Vox Music TV - było to 66,67 proc. do 0,02 proc. udziału. Kanał padł z 9. na 12. lokatę.
Polo TV powiększa przewagę nad Eską TV w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu 2023 roku liderem było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 4,26 proc., wyniósł 0,49 proc.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,42 proc. (w dół o 8,70 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (- 2,63 proc. do 0,37 proc.).
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Nuta Gold (100 proc. do 0,32 proc.). Z kolei na czele spadków znalazł się kanał Kino Polska Muzyka (60 proc. do 0,06 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Nuta Gold z największym wzrostem
[url=http://www.offwhiteoutlet.us.org]off white shoes[/url]