Polmlek reklamuje mleko Łagodne „dla każdego, bez wyjątku!” (wideo)
Grupa Polmlek zaczęła kampanię reklamową mleka Łagodne, stanowiącą część rebrandingu wszystkich marek firmy. Akcję, realizowaną pod hasłem „Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!”, przygotowały agencja S4 i dom mediowy Starcom.
Reklama mleka Łagodnego sugestywnie pokazuje zapewnianą przez nie lekkość. Spot informuje, że mleko ma obniżoną o 80 proc. wartość laktozy, dzięki czemu jest lekkostrawne, przy czym zawiera wartości odżywcze zwykłego mleka i ma naturalnie słodki smak.
Kampania reklamowa jest częścią realizowanego przez Grupę Polmlek rebrandingu i systematyzowania jej marek. Działania są prowadzone pod hasłem Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!”.
Akcja reklamowa zaczęła się 1 października i potrwa pięć tygodni. Obejmuje telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2, TV4 i stacjach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i TVP), prasę (magazyny branżowe), internet oraz sklepy (animacje i degustacje).
Kreację kampanii przygotowała agencja S4, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Polmlek reklamuje mleko Łagodne „dla każdego, bez wyjątku!” (wideo)