„Znak” ruszył z podcastami, na początek dwa własne cykle
Miesięcznik „Znak” (Społeczny Instytut Wydawniczy Znak) uruchomił podcasty swoich autorów i współpracowników, pod wspólnym tytułem „Znak Na Głos”. Dostępne są na stronie internetowej miesięcznika, na Spotify i na Apple Podcasts.
- Nad tym projektem pracowaliśmy od kilku miesięcy i jesteśmy bardzo dumni, że wreszcie się udało - podano w komunikacie. Od środy dostępne są 4 podcasty, przygotowane przez autorów miesięcznika „Znak”.
- W „Stacji: literatura na głos” usłyszycie Annę Marchewkę i Wojciecha Bonowicza, którzy prezentować będą książki nie zawsze wystarczająco uznane czy popularne, ale zawsze warte uwagi. „Polowanie na idee” przeprowadzą Mateusz Burzyk i Michał Jędrzejek. Ich opowieść o filozoficznych koncepcjach poszerza wyobraźnię oraz pozwala lepiej rozumieć i interpretować świat - informuje redakcja swoich czytelników. Oprócz tych dwóch własnych cykli, miesięcznik udostępnia na stronie podcasty Marcina Gutowskiego z cyklu „Przyciasny beret” oraz produkcje przygotowane przez TOK FM.
Za projekt okładki odpowiada Władysław Buchner, muzykę i dźwięk zrealizował Tomasz Kruk. Redakcja zapewnia, że oferta własnych podcastów będzie sukcesywnie rozszerzana.
Z danych Voxnet wynika, że Polska jest wśród 10 najlepiej rozwijających się rynków dla podcastów. Pod koniec kwietnia br. były one odtwarzane na całym świecie 42 proc. częściej niż przed tym okresem, a w Europie ich popularność wzrosła aż o 53 proc. W naszym kraju w pierwszym półroczu 2020 r. wysłuchano ponad 300 proc. więcej godzin podcastów niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Znak” ruszył z podcastami, na początek dwa własne cykle