„Podaruj słońce” - ekran LED promuje Żywiec Zdrój w Warszawie
Najpierw na budynku Q22 w centrum Warszawy pojawiła się instalacja imitująca gigantyczne słońce, a kilka dni później - ekran LED. Tymi działaniami agencja K2 promuje markę Żywiec Zdrój (Żywiec Zdrój SA).
Kampanię prowadzi dział digital out of home (DOOH) agencji K2. Realizowane jest w mechanice Ambient 2.0. Podzielono ją na dwie części. Podczas pierwszej (teaser), która ruszyła 18 stycznia, na budynku Q22 w centrum Warszawy uruchomiona została instalacja imitującą gigantyczne słońce, wpisując się mocno tęsknotą za latem w zimową panoramę stolicy.
Od 25 stycznia można zobaczyć drugą odsłonę, w której uruchomiony został ekran LED oraz serwis podarujslonce.pl. Od tego dnia, przez kolejne dwie tygodnie za pośrednictwem strony www można przesłać życzenia i symbolicznie podarować słońce wybranej osobie. Instalacja działa codziennie między godz. 16 a 22. Akcja potrwa do 7 lutego.
Całość nawiązuje do głównego przekazu kampanii prowadzonej przez markę Żywiec Zdrój pod hasłem „Podaruj sobie trochę słońca”. Na potrzeby kampanii stworzono nowe opakowania produktu, materiały POS oraz słoneczny outdoor. Agencja K2 miała w niestandardowy sposób wzmocnić już prowadzone działania.
Realizacja jest wynikiem wygranego konkursu ofert na przygotowanie niestandardowego działania dla marki Żywiec Zdrój. Praca nad projektem trwała trzy miesiące.
Instalacja powstała we współpracy z Instytutem Optyki im. Profesora Maksymiliana Pluty (INOS), a partnerem projektu jest Echo Investment, właściciel biurowca Q22.
Dołącz do dyskusji: „Podaruj słońce” - ekran LED promuje Żywiec Zdrój w Warszawie