SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe reklamy rabrandingowe Plusa, Polsatu i Polsat Go z Mecwaldowskim, Braciakiem i Ibiszem (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej wspierającej nową identyfikację głównych marek Grupy Polsat Plus. W spotach Plusa występuje Wojciech Mecwaldowski, w reklamach Polsatu - gwiazdy tej stacji na czele z Krzysztofem Ibiszem, a w reklamach Polsat Box - Jacek Braciak.

Wojciech Mecwaldowski w spocie Plusa Wojciech Mecwaldowski w spocie Plusa

Kampania reklamująca nową identyfikację Plusa i Polsatu oraz rebranding Cyfrowego Polsatu na Polsat Box zaczęła się w połowie sierpnia. Opublikowano wtedy ponad 2-minutowy spot, w którym główną rolę gra Wojciech Mecwaldowski, a ponadto występują gwiazdy Polsatu oraz znani z reklam Plusa i Polsat Box Jacek Braciak i Tomasz Karolak.

Akcja jest realizowana pod hasłem „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

Plus z „najszybszym 5G”

Obecnie rusza kolejny, bardziej produktowy etap kampanii, oparty na trzech 30-sekundowych reklamach. W spocie Plusa Wojciech Mecwaldowski zapewnia, że ta sieć oferuje najlepszy internet 5G w Polsce, najnowocześniejsze technologie i smartfony.

Mecwaldowski to nowy bohater reklam Plusa, występuje też w kampanii promującej wprowadzone w zeszłym tygodniu nowe taryfy abonamentowe z 5G.

 

Polsat Box zastąpił Cyfrowy Polsat

Z kolei reklamy z Jackiem Braciakiem podkreślają, że platforma Polsat Box, która z początkiem września zastępuje Cyfrowy Polsat, daje dostęp do telewizji w różnych technologiach (m.in. z użyciem wprowadzanego właśnie do oferty dekodera 4K), oferując do oglądania na wielu urządzaniach mnóstwo treści sportowych, filmów, seriali i programów.

Jacek Braciak w reklamach Cyfrowego Polsatu występuje od połowy 2019 roku.

 

Z kolei reklamy Telewizji Polsat, z udziałem jej gwiazd, m.in. Krzysztofa Ibisza, Pauliny Sykut-Jeżyny i Karoliny Gilon, podkreślają, że poszczególne stacje nadawcy oferują różne typy treści, m.in. filmy, seriale, rozrywkę dla mężczyzn i kobiet oraz sport.

 

We wszystkich reklamach eksponowane są elementy nowej identyfikacji wizualnej Polsatu, Plusa i Polsat Box. Tak jak w poprzednim spocie tło muzyczne stanowi piosenka „You Can’t Hurry Love” Phila Collinsa.

Polsat Go i Polsat Box Go zamiast Ipli

Zmiany dotyczące głównych marek Grupy Polsat Plus obejmują też platformę internetową Ipla, która została podzielona na dwie usługi. Od połowy sierpnia działa już Polsat Go z bezpłatnymi treściami, natomiast z początkiem września ruszy subskrypcyjna platforma Polsat Box Go.

Rebrandingi były przygotowywane przez Grupę Polsat Plus od dwóch lat we współpracy z firmami doradczymi Lippincott, Wolff Olins i Straightline. Ostatecznie po analizach i pogłębionych badaniach marketingowych wybrano kierunek strategiczny zaproponowany przez Straightline.

Od początku sierpnia w stacjach telewizyjnych objętych rebrandingiem (Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2, a także wszystkie kanały sportowe) pojawiają się na przemian stare i nowe identyfikacje wizualne.

Nowe reklamy są emitowane w telewizji, kinach i radiu. Kreacją zajęła się agencja Freundschaft, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Spoty wyreżyserowali Marcin Filipek i Armin Kurasz, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - firmy Rio de Post i Roboto Sound.

Grupa Polsat Plus w drugim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto. Abonent za usługi firmy miesięcznie płaci średnio już 91,4 zł, a klient prepaidowy - 22 zł.

Sam segment mediowy Grupy Polsat Plus, od połowy ub.r. obejmujący też Grupę Interia kupioną od Bauer Media, w drugim kwartale br. osiągnął wzrost przychodów rok do roku o 38 proc. do 570 mln zł i 189 mln zł zysku EBITDA. Telewizja Polsat z reklam i sponsoringu zarobiła 55,2 proc. więcej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy rabrandingowe Plusa, Polsatu i Polsat Go z Mecwaldowskim, Braciakiem i Ibiszem (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Uwielbiam oglądać wasze reklamy, dlaczego je serialami przerywajcie?
0 0
odpowiedź