Platforma e-grocery delio klientem agencji 2increatives
Do grona klientów agencji kreatywnej 2increatives dołącza delio - nowy serwis na polskim rynku e-grocery. Agencja odpowiada za opracowanie kampanii reklamowej, stworzonej na potrzeby launchu marki na polskim rynku.

Do zadań 2increatives należy m.in. produkcja wizerunkowej sesji zdjęciowej oraz kreacja dedykowanych materiałów wideo, zdjęcia wykonał fotograf Krystian Lipiec /Bulletproof Warsaw,a video stworzył duet filmowy Hola Hola Films.
delio to nowa marka wchodząca w skład spółki Lite e-Commerce z grupy Żabka, która jesienią 2021 uruchomiła usługę Jush
umożliwiającą dokonywanie zakupów spożywczych online z dowozem w 15 minut. delio stawia na lokalność i sezonowość. Oferuje
szeroki wybór produktów produktów bio, eko oraz wegetariańskich, wegańskich a nawet bezglutenowych.
- Współpraca z delio to dla nas ważny krok w rozwoju działań agencyjnych i pracy z markami z obszaru e-commerce. Dzięki tej współpracy miałyśmy możliwość kształtowania wizerunku firmy na pierwotnym etapie, jeszcze przed wkroczeniem na rynek - mówi
Yanina Trapachka, CEO & creative director 2increatives.
Dołącz do dyskusji: Platforma e-grocery delio klientem agencji 2increatives