PKO BP w kąciku oka reklamuje „wzruszająco przystępną” Mini Ratkę (wideo)
W nowej kampanii PKO BP pokazującej organizmy klientów reklamowana jest pożyczka gotówkowa Mini Ratka, określana jako „wzruszająco przystępna”. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
Nowy spot PKO BP rozgrywa się w kąciku oka klientki banku, gdzie kierownik początkowo nie chce pozwolić na uronienie łzy wzruszenia. Okazuje się jednak, że oferowana przez PKO BP pożyczka gotówkowa Mini Ratka pozwala spełniać marzenia dzieci, co u każdego rodzica może wywołać wzruszenie.
Reklama podkreśla, że Mini Ratka jest obecnie „wzruszająco przystępna”, ponieważ oprocentowanie dla kwot pożyczki od 10 tys. zł wynosi 9,99 proc., a wypłata może nastąpić już podczas pierwszej wizyty w banku. Taka oferta będzie obowiązywać do końca września.
Jest to kolejna reklama PKO BP w ramach trwającego od lutego br. cyklu pokazującego reakcje klientów na ofertę banku. Poprzedni spot pokazywał kamień spadający z serca kobiety korzystającej z karty kredytowej (obejrzyj to).
Obecna kampania zaczęła się 18 sierpnia i potrwa do 21 września. Obejmuje telewizję (wszystkie główne kanały i wybrane stacje tematyczne), internet (YouTube) oraz oddziały PKO BP (materiały BTL: plakaty, ulotki, witryny, maski bankomatowe).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja OS3, natomiast za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Universal McCann (telewizja) i Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: PKO BP w kąciku oka reklamuje „wzruszająco przystępną” Mini Ratkę (wideo)