Piwo Książęce reklamowane w wersji Burgundowe Trzy Słody (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Burgundowego Trzy Słody, limitowanej edycji piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, OTO, Lubię To. MEC i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Spot Książęcego Burgundowego Trzy Słody, tak samo jak poprzednie reklamy piwa Książęce, pokazuje spotkanie marzyciela Księcia i racjonalnego browarnika Tomasza w Tyskich Browarach Książęcych - przy czym nie tylko w warzelni, lecz także w pubie. Książę w fantazyjny sposób opisuje cechy nowego piwa, natomiast Tomasz rzeczowo wyjaśnia, jak dzięki zastosowanym składnikom (m.in. dzikiej róży) zyskało ono swój wyjątkowy charakter.
Książęce Burgundowe Trzy Słody to limitowana edycja Książęcego wprowadzona do sprzedaży na okres zimowy. Opakowania nowego produktu zaprojektowało studio Mango Design.
Akcja reklamowa od 2 grudnia jest prowadzona w telewizji (najważniejsze stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne), internecie (m.in. działania w social media z wykorzystyaniem 3-minutowego spotu pokazującego sposób warzenia Książęcego Burgundowego Trzy Słody) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS, eventy konsumenckie z udziałem Księcia i Tomasza).
Spot i materiały POS przygotowała agencja Nairobia, która odpowiada też za realizację eventów. Produkcją spotu zajęła się firma OTO, za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Piwo Książęce reklamowane w wersji Burgundowe Trzy Słody (wideo)