Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” najchętniej kupowane
W kwietniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”, Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 100 788 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 34,79 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 14,26 proc. do poziomu 62 157 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 18,35 proc. do 47 121 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 37,03 proc. i wyniosła 34 968 egz.
ZKDP | kwiecień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 179 941 | 100 788 | 100 788 | 219 931 | 154 569 | 154 569 |
Fun Club | 104 944 | 62 157 | 62 157 | 109 943 | 72 496 | 72 496 |
Bravo Girl | 99 850 | 47 121 | 47 121 | 114 969 | 57 713 | 57 713 |
Twist | 94 921 | 34 968 | 34 968 | 109 964 | 55 534 | 55 534 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 0,67 proc.) pochwalić się mogło „Bravo Girl”. Natomiast również i tutaj najwięcej stracił „Twist” - było to 33,42 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 179 941 | 100 788 | 100 788 | 179 967 | 113 463 | 113 463 |
Fun Club | 104 944 | 62 157 | 62 157 | 109 964 | 67 633 | 67 633 |
Bravo Girl | 99 850 | 47 121 | 47 121 | 99 864 | 46 808 | 46 808 |
Twist | 94 921 | 34 968 | 34 968 | 99 801 | 52 522 | 52 522 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe tracą czytelników. „Bravo” najchętniej kupowane