SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Cichoński: z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

Piotr Cichoński rozpoczął pracę w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował jako junior art director w Ogilvy Interactive.

W Tribal DDB Piotr Cichoński z początkiem czerwca objął stanowisko digital creative. To nowa funkcja w agencji. Cichoński będzie odpowiadał za rozwój kreacji dla kluczowych klientów firmy: McDonald's oraz Algidy.

Poprzednio Piotr Cichoński prze 2,5 roku pracy w Ogilvy Interactive pracował dla takich klientów jak m.in. IBM, Link4, Samsung, BZ WBK, Bank BPH, Diageo, Platforma n, BP i Castrol. Otrzymał nominację w tegorocznej polskiej edycji Young Creatives, w ubiegłorocznym konkursie Golden Drum - trzy nominacje.
 

Dołącz do dyskusji: Piotr Cichoński: z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl