Pieniądze z reklamy odnowią zabytki
Universum Promotion Group oraz Neolit Media stworzyły folderpromujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z wpływówreklamowych.
"Na ratunek zabytkom" - taki tytuł nosi publikacja, prezentującanajsłynniejsze warszawskie zabytki, których właściciele prowadziliprace remontowe z równoległym wsparciem reklamywielkoformatowej.
"Mało osób wie, że dzięki reklamie wielkoformatowejodrestaurowano takie obiekty jak: Zamek Królewski, KamienicęLiteratów czy Kościół św. Anny w Warszawie" - wylicza PiotrJeziorowski, prezes Neolit Media.
W publikacji tej znalazły się szczegółowe informacje na tematzabytków, wielkości pozyskanych środków z reklamy i zakresu pracremontowych przeprowadzonych dzięki tym dodatkowym wpływom.
"Dzięki wspólnym wysiłkom udało się odrestaurować wiele cennychzabytków, postanowiliśmy więc stworzyć publikację na ten temat,która byłaby dowodem na to, jak reklama wielkoformatowa możewesprzeć tak szczytny cel" - mówi Marcin Jeż, członek ZarząduUniversum Promotion Group.
W folderze "Na ratunek zabytkom" zaprezentowane zostały kolejnosłynne zabytki Warszawy, wśród których znalazły się m.in.: ZamekKrólewski, Hotel Polonia, Kamienica Literatów i Kościół św.Anny.
Dołącz do dyskusji: Pieniądze z reklamy odnowią zabytki