„Pieniądze są tak blisko” - Invest-Bank reklamuje kredyt gotówkowy (wideo)
W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez Invest-Bank. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pieniądze są tak blisko”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i IQ Media.
Kampania kredytu gotówkowego w Invest-Banku prezentuje ten kredyt jako łatwo dostępny. Reklamy podkreślają też jego atrakcyjne parametry cenowe oraz przyjazną i szybką obsługę w placówkach banku.
Akcja reklamowa będzie prowadzona w grudniu i styczniu przede wszystkim w telewizji (Polsat, TVP Info) oraz radiu (Radio ZET, Radio Plus, Planeta i pozostałych 63 stacji z pakietu ZET Barometr+).
Reklamy do kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy IQ Media.
Dołącz do dyskusji: „Pieniądze są tak blisko” - Invest-Bank reklamuje kredyt gotówkowy (wideo)
1. Wysokość rzeczywistej rocznej stopy oprocentowania (RRSO) – naturalnie im RRSO jest niższa przy takiej samej kwocie kredytu, tym kredyt gotówkowy będzie dla nas tańszy
2. Elastyczność banku w przypadku ewentualnej potrzeby czasowego zawieszenia spłaty rat kredytu gotówkowego, wcześniejszej spłaty kredytu i innych ewentualnych zmian warunków uregulowania należności. Jakie są opłaty z tym związane w różnych bankach? Kwestia ta staje się tym bardziej istotna, im dłuższy jest okres spłaty kredytu gotówkowego
3. Koszt i sposób ubezpieczenia spłaty kredytu gotówkowego - http://www.kredyt-gotowkowy.net.pl